Post by funcrevavenno on Feb 6, 2022 2:15:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind BMX ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind BMX IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind BMX 2022 version ▞▞▞
Het is een enorm wereldspel. Ik vind dit spel zo leuk. Maar het zou interessanter zijn om de graphics te repareren. En andere dingen zijn zo geweldig. Dank u
Ik ben dol op dit spel, maar ik probeer bij elke sprong een frontflip te maken, maar ik ben nog steeds dol op dit spel, een lange tijd geleden heb ik dit spel gespeeld, ik denk dat het een wos 10 was
Sommige trucs die voor uitdagingen zijn, zijn bijna onmogelijk voor mij om te voltooien, ik heb de tutorials bekeken en precies gedaan wat ze zeiden en het werkte nog steeds niet.
Waarom? Srsly, deze game is niets vergeleken met oma
Touchgrind BMX Спортивні ikc
1942 🚀 Free classic shooting games Arkādes spēles dda
Koel! Ik hou van alle details en je kunt zoveel! Maar de tweede kan ik niet vinden. Dat is niet erg, want het is niet jouw schuld, maar mijn tablets. Hou van je spelletjes Emma.
Het is klote om het niet te begrijpen, het laat je maar één kaart en één fiets spelen omdat het niet de $ 4-versie is. Je moet de volledige versie hebben om te kunnen spelen.
Te weinig plaatsen
hallo illusion labs ... vond het spel geweldig, maar ik kon maar één niveau spelen, probeer dit te veranderen
Het is een goed spel... Het zou VEEL beter zijn als je de locaties niet hoefde te kopen... Touchgrind BMX-mensen... Repareer dat alsjeblieft, je krijgt lage beoordelingen, zodat je het beter snel kunt oplossen... Bedankt
Leuk maar super moeilijk om verder te komen
werkt slecht ik probeerde de heletijd een Challenge te halen en toen had ik hem goed gedaan en toen zei die dat ik The Challenge Found dee
Het kost geld de levels
Ik kan moeilijk rijen maar wel leuk spel is een aanrader maar soms gewoon een beetje glitgy
echt fluit
Val dood mensen Da dit spel gemaakt hebben
het is zo saai zoals elke kaart, je moet kopen, zoals er wat gratis kaarten op zetten, tenminste dang ik vind het leuk, maar het heeft gewoon meer gratis kaarten nodig
Die levels moet je kopen dat is stom
meer gratis parcours pls
Zeer goed spel. Een motorcross-versie lijkt goed te zijn
Moeilijk om te spelen
Deze game vernietigt elke truc die je doet super traag. BMX 2 is veel beter, verspil geen tijd aan deze game.
Repareer de advertenties en ik kan dit stomme ding niet spelen 😡
Topspel, goed gemaakt, goeie gameplay, een van de beste games ooit gemaakt voor telefoon.
het heeft één niveau en het is saai, ik wil de niveaus terug, want daarvoor had het meer niveaus dan nu en ik raas elke keer weer!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Het is super leuk en ik zou het geweldig vinden als jullie meer dan één kaart gratis hadden. Maar afgezien daarvan heb ik een geweldige tijd om met mijn vrienden te spelen om te zien wie de meeste trucs heeft.🔥🔥🔥
deze lage rating is vanwege het ECHTE GELD dat QE MOET BETALEN! ZOALS BRUH WAAROM WE ONZE MUNEY MOETEN VERSPILLEN, VERTEL ME WEL WAAROM?
Touchgrind BMX ስፖርት twri
Het is oké, er is maar één kaart en het is moeilijk
Het is een goed spel, maar je moet nieuwe levels kopen
Super spel alleen hoe doe zo veel trukjes
slechtste game ooit laat me niet eens spelen. en ik had dit spel eerder en het werkte prima!
Touchgrind voor Mac - Download
Te moeilijk om de 1,5 miljoen te doen, de game is echt goed, ook de graphics zijn goed om te doen
Draait niet goed en draait niet snel
Ik bedoel, het is een goed spel, maar het is erg moeilijk hoe ik de trucs moet doen die ik me blijf herinneren en ik geef je dit een twee-sterren, maar het is een goed spel, ik hoef maar twee trucs te doen... Gelieve de spel
Je kunt maar op één kaart gaan en zelden sterf je van niets
Alles gaat zoooo sloooooom
Bekijk de nieuwste en beste Touchgrind BMX 2-video's op Twitch. Meld je aan of log in om lid te worden van de community en volg je favoriete Touchgrind BMX
Touchgrind BMX Spor hdyt
Alles is goed en alles behalve de bedieningselementen zijn moeilijk en hebben een optiemenu nodig
En dan is het een halfuur weg naar de Halleween stoet van de Halleween stoet van de Halleween stoet van de Halleween stoet van Uhbdhn
Deze game zuigt sommige missies die je niet eens kunt doen en je krijgt maar één gratis kaart
Touchgrind BMX Sports qkff
Spel is goed, maar je kunt zelfs voorbij de eerste fase komen. Ik heb 3 dagen doorgebracht en om eerlijk te zijn moet je betalen om door te gaan naar de volgende fase, dus deze game is het niet waard
geweldige graphics, maar de besturing is te ingewikkeld en WAAROM. de uitdagingen moeten ook iets gemakkelijker zijn voor beginners.
Kan niet eens worden ingericht!